tisdag 5 juli 2011

En tårta till



Eftersom jag inte är särskilt kreativ med målning eller sömnad just nu får det bli en bild på Davids födelsedagstårta som jag har fixat. En glasstårta helt fri från gluten, mjölkprodukter och diverse annat allergiframkallande. Vår familj är lite konstig när det gäller allergier och matvanor. Jag är den enda ickeallergikern och jag krånglar till det genom att inte äta kött.
Till tårta finns det massor med bra sojaprodukter som inte är hälften så feta som grädde och liknande. Man kan alltså med gott samvete ta en bit till! Det här är för övrigt en av de godaste tårtor jag har ätit.
Nog om tårtor nu...just nu har jag fullt upp med att bevaka vårt hus. I vår lilla lugna by har det varit inbrott hos en granne. Så fruktansvärt trist!

2 kommentarer:

  1. Den tårtan såg riktigt smarrig ut!

    SvaraRadera
  2. Ja, synd att du bor så långt bort Carina! Annars skulle du också blivit bjuden.

    SvaraRadera