söndag 29 maj 2011

Camping



För mig finns det knappast något mer avkopplande än att efter en lång bilresa komma fram till en camping. När man har kollat in stugan eller den hyrda husvagnen och kan slå sig ner på verandan med kaffe eller vin och känna att man äntligen är framme.
Nu har vi testat olika hotell i Jönköping när vi hämtat och lämnat Erik inför och efter somrarna. Visserligen bättre sängar och hotellfrukost. Men inte alls lika mysigt som på camping där man träffar andra människor och ibland sitter ute och kurar i ljusa sommarnätter. Eller mörka nätter beroende på var man är.
Vi bodde på Lovsjöbadens camping strax söder om Jönköping. En liten trevlig camping med fin utsikt över sjön.

3 kommentarer:

  1. Ser mysigt ut. Själv har jag dålig erfarenhet av camping. Jag fick diska o laga mat medans dåvarande maken hade semester. Kan tala om att 6 juni blev jag farmor till ett litet gossebarn, så nu är lyckan stor. Ha det gott!!

    SvaraRadera
  2. Grattis Carina! Så mysigt! Hoppas pojken och föräldrarna mår bra! Kul att de bor nära dig och Tina!

    SvaraRadera
  3. Vad mycket jag har att ta igen här! Du har varit flitig med bloggandet! Utsikten ser jättehärlig ut! Så härligt det är med sommaren.
    Ha en skön dag i ... ja, jag hoppas på sol! :)

    SvaraRadera