söndag 14 november 2010

På gång



I brist på en familjefar att fira på dagtid har jag fortsatt att sy och skära klart det jag påbörjade igår. Det har gått som på räls. Gårdagens kompendium var detaljrikt och det var bara av gammal vana? som jag ändå frågade mina kviltvänner om lite råd. Visst blir det en fin löpare? En kant runtom löparen ska det också bli, troligen klarblå. Det blir nog en utflykt till Marianne för att se vad som kan passa.

Jag har tjuvsmakat kladdkakan som David har bakat till pappa Anders, som kommer hem kl 21. Glutenfri kladdkaka är mycket godare än vanlig sådan och mindre fet. Måste nog ändå cykla bort kakbiten på motionscykel...

2 kommentarer:

  1. Så snyggt det blir... ser ut som Kalejdoskop!
    Jag syr också i dag! Yippie!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Det är så enkelt och blir snyggt oavsett hur man lägger bitarna. Lycka till med sömnaden idag och grattis igen till vinsten!

    SvaraRadera