fredag 22 januari 2010

NYTT


Här kommer några nya bilder, från en vacker vinterdag längst upp och ytterligare en bild från köksfönstret.

Tyvärr har blogglistan försvunnit :-(. Så kan det gå när man vill vara hygglig och efter önskemål ta bort en blogglänk. Jag tittade noga när jag klickade, men visst försvann alla ändå...
Jag är som alltid helt övertygad om att jag är oskyldig till felet... Min största tabbe vid datorn ägde rum på jobbet och jag vågar inte tänka på vad det kostade förvaltningen att reparera. Trots det ville chefen göra mig till dataansvarig på avdelningen strax efteråt. Jag tackade bestämt nej och då berättade chefen att han tyckte jag var lämplig eftersom jag har en kunnig make, som kanske kunde ge råd till oss gratis....

Jag ska fixa ny blogglista imorgon. Hade även hoppats få visa bilder på en ny akvarell och några försök till akvarell. Men jag når ännu inte fram till hyllan med hobbymaterialet. Men det går sakta framåt med sonens bohag och efter helgen hoppas jag komma åt mina saker igen.

Ha en trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att din blogglista försvann... Denna tabbe drabbade ju bara dig tack och lov :)
    Jag är urusel på akvarellmålning, jag tycker att det är det svåraste målarmediumet. Jag föredrar akryl :)
    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  2. Vackra kort du lagt upp. Blir nyfiken på dina akvareller.Trevlig helg!

    SvaraRadera