lördag 16 januari 2010

NYORDNING

Nytt år, nya förhoppningar (eller farhågor), nya idéer och nyordning här hemma.
Ja, det är mycket nytt som händer. Ännu mer borde hända. Jag letar efter någon typ av mjukisgympa utöver vattengympa, nya bantningsmetoder, fast jag har prövat alla inklusive fettdoktorns diet. Den var hemsk, jag mådde illa av allt fett...riktigt äckligt...

Nu är det ju inte så kallt, dags för promenader igen! Dessutom har vi mycket att ta itu med här hemma. David har tillfälligt flyttat hem och har sitt bohag med. Erik har ju redan lämnat sitt här. Situationen är mer eller mindre akut, på vägen in i köket står både ett extra databord plus en byrå och jag borde banta bara för att kunna ta mig in i köket. Det kanske är därför som Anders lagar nästan all mat nuförtiden :-), jag kommer knappt fram till spisen...

Min blogg ska bli bättre, lovar jag. Jag har inte haft tid till den sista tiden. Så fort någon har hjälpt mig att få in nya bilder i datorn ska jag lägga in några bilder på vad jag har gjort sista tiden. Inga märkvärdigheter, men några saker blev riktigt bra.

Jag har lagt till några trevliga bloggar i min blogglista, väl värda att läsa! Trevliga namn har de bloggarna också!

3 kommentarer:

  1. Skulle själv behöva gå ner i vikt så nu ska det bli promenader och ska försöka sluta äta choklad. Men det är ju så gott.Ha de gott!

    SvaraRadera
  2. Jag läste att det bästa o mest långsiktiga är tallriksmodellen så den kör jag. o så har vi köpt ett WII det är hur kul som helst o man får verkligen röra på sig. Just nu är det golf sen har vi köpt en cykel som hör till den o då ska här cyklas.

    SvaraRadera
  3. Vad är WII? Jag såg att du skrev om det förut, men glömde att fråga om det. Är det något med golf blir maken överlycklig. Golf är hans passion, näst mig förstås :-).

    SvaraRadera