onsdag 26 december 2012

Smultrongården: Onsdag kl 10 börjar våran mellandagsVi håller öp...

Smultrongården: Onsdag kl 10 börjar våran mellandags

Vi håller öp...
: Onsdag kl 10 börjar våran mellandags Vi håller öppet till 15. Kaffe & godis bjuder vi dig på:) Du kan vinna presentkort på ...

Här kommer lite reklam för Smultrongården och dess mellandagsrea!
Lite för långt borta för mig tyvärr, men jag har många kusiner i Örebro, Nora och Kumla som ju ligger nästgårds till Smultrongården. Kanske läser de min blogg.
På Smultrongården njuter man i caféet där man också kan luncha. Det är en fin och avkopplande miljö.
Gården är en inredningsaffär som även säljer kläder och en del annat.
Om jag ska vara ärlig så  vet jag inget i detalj, eftersom jag aldrig har varit där. Men andra har pratat om gården och jag har förstått att den är värd en extra resa.

Det finns en fin bok om Smultrongården med många recept och fina bilder.
Min födelsedagspresent kanske framåt våren?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar