onsdag 4 april 2012

Glad Påsk, Happy Easter, Joyeuses Pâques, Frohe Ostern!


En riktigt Glad Påsk önskar jag mina bloggläsare och Facebookvänner!
Nu hoppas jag att det verkligen heter Frohe Ostern på tyska som google translate anger :-).
Här i Pilis har Erik kommit hem på besök. I vanlig ordning så försenad att han är berättigad till att få en hel del av pengarna tillbaka...den här gången också.
Min påskduk är ännu inte klar, men blir nog det under helgen. Annars ska jag umgås med familjen och bläddra i min nya tyska patchworktidning Lena. Ett helt nummer fullt av väskmönster i olika svårighetsgrader.
Hoppas alla får en skön helg!

2 kommentarer:

  1. GLAD PÅSK önskar Louise D som också skall sy och ha det skönt med nån liten promenad i, hoppas jag,lugnt väder.Skönt med lite sol också.

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar bild Karin!
    GLAD PÅSK och en önskan om trevlig helg till dig också.
    Kram Sussie

    SvaraRadera