lördag 17 mars 2012

En härlig dag!




Ibland händer saker snabbt. Någon minut efter att jag stängde av väckarklockan, ringde Ammi och meddelade att hon var på väg för att hämta upp mig och några andra kviltvänner. Vi skulle fara till Birgits tygaffär Trä i Tyg i vackra Revsund och Förberg. Det var ju valfritt, men det är klart jag ville åka med!
Jag skulle inte handla något, utan bara vara ett trevligt sällskap...men det fanns ett så vackert påsktyg, som i sin tur passade ihop med ett annat vackert tyg...och det var ju perfekt ihop med ytterligare ett tyg...Sedan hittade jag vackra charmpacks och Jelly Rolls, men det ska jag önska mig i födelsedagspresent så småningom.
Glada och nöjda åkte vi därefter till Anna-Lena i vackra Sörviken där vi hade campingfika. Ammi bjöd på goda muffins.
Birgit på nedre bilden, Anna-Lisa i mitten och Ammi och Anna-Lena överst. De är inte alls så allvarliga som de ser ut :-). Kolla Anna-Lenas vackra kvilt i bakgrunden!

1 kommentar:

  1. Vad roligt vi hade! Men jag ser ut som om all världens sorger tynger över mig... Man blir ju extra köpsugen när man har med sig likasinnande!

    SvaraRadera