fredag 23 december 2011

GOD JUL!


En riktigt skön helg önskar jag alla bloggläsare och även alla andra också!
Vi har varit krassliga sista tiden och blogginspirationen har uteblivit. Förhoppningsvis ska jag ta nya tag efter helgerna.
Vi firar jul hemma. Erik har kommit hem från studierna i Singapore och det känns skönt att vara samlade igen efter fem månader.
Mitt stjärnbonad är nu klar ett eller kanske ett par år försenad. Egentligen är den inte riktigt klar ännu men nu är det jul och den ska hänga på köksväggen.
Nu är det bara lite städning kvar och sedan är det jul hos Ledins också!

2 kommentarer:

  1. Hoppas ni varit pigga ijul. Själv har jag tagit det lugnt o bara slappat. Men skulle gärna vilja ha lite snö, här blommar mina ringblommor än, likaså rosorna. Ur led är tiden, eller vad säger du? Ha en bra fortsättning!

    SvaraRadera
  2. Jag och sönerna var pigga i jul och Anders är på bättringsvägen. Vi tyckte också att ur led är tiden när det bara var en minusgrad på julafton. Det brukar vara ca 15-25 minus då.
    Men ringblommor i december? Vad händer med blomningen i vår och sommar? Blir det något kvar?
    God fortsättning!

    SvaraRadera