onsdag 30 mars 2011

Måste ha!


Igår gick jag en sväng in på Cervera i stan. De hade rea på en del porslin och även om man inte behöver något är det roligt att kika lite. Direkt när jag kom in fick jag syn på den här vackra lampan. Jag trodde att den tillhörde butiksinredningen och först efter en stund såg jag prislappen och kunde konstatera att den var för dyr - åtminstone i makens tycke.
Vi är ju två som bestämmer här hemma och det är viktigt att vi båda blir nöjda med ev inköp. Nu är jag långtifrån säker på att Anders delar min åsikt om att bådas åsikter väger lika tungt. Därför blev jag extra glad när han också ville ha lampan. Den visade sig vara nedsatt 40% också. Ibland har man tur!
Nu är hela vardagsrummet inrett i grönt, vitt och ljusbeige. En färgklick behövs i form av blockhusrutor. Remsorna är färdigskurna, men symaskinen på reparationsresa. Hoppas, hoppas att det ordnar sig nu.

1 kommentar:

  1. Vilken lampa JÄTTESNYGG, den hade jag också köpt! Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera