måndag 13 december 2010

Bättre tider...

...väntar jag på nu. Både vad det gäller att bli frisk i god tid till jul och att det ska bli mindre svinkallt ute.
Efter några dagar med rejält magknip, har jag fått något influensaliknande med hög feber. Nu hinner jag troligen inte bli klar med julklapparna i tid. I år har jag bestämt mig för att göra julklapparna själv till stor del och det börjar kännas mer än stressigt. Tyvärr kan jag inte skriva här vad det ska bli, men bilder kommer under julen eller när julklapparna blir klara. Det har blivit några besök hos Marianne i Brunflo som en liten ledtråd. Sedan är det ju frågan om någon vill ha mina alster. Min mamma och Anders brukar uppskatta dem, men när det gäller sönerna vet jag inte riktigt...Det blir i alla fall inget sytt som de ska få.
Det kalla vädret har jag egentligen inget emot, utom när det gäller elräkningen. Man ska inte ha direktverkande el. Frågan är bara vad man ska ha istället.

1 kommentar:

  1. Hoppas som sagt att det ska ordna sig med din symaskin så att du får klart dina vackra quiltar! Du verkar må bättre nu iaf! Ha en fin vecka!

    SvaraRadera