lördag 17 juli 2010

VINSTER!



Ibland är livet enkelt, solen skiner och jag vinner på två lotterier med bara någon veckas mellanrum!
Olivskålen + sked vann jag på Jordemors Keramiks lotteri på Facebook. Jag vann på den mest oemotståndliga kommentaren. Enkelt, jag beskrev bara mitt kök och skrev att jag gillar att äta oliver...
Nästa vinst, lapptäcksbollen, vann jag på en lapptäcksutställning på Strånäset i Stugun. Utställningen var fantastisk! Kanske blir det några bilder därifrån på den här bloggen. Jag är mycket glad över bollen, även om det just nu inte finns några små barn i familjen eller bland vännerna. Men den pryder sin plats i soffan ändå. Man kan även använda den för att träna handens muskler, om man vill.
Tänk vad det piggar upp att vinna!
Mer om vinstchanser i nästa inlägg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar