lördag 17 juli 2010

EN VINSTCHANS TILL!

http://www.ovansiljansquilt.se/26554133?i=36472244,
Om man klickar på länken kommer man till mitt tävlingsbidrag på en lapptäcksutställning i Mora.
Man kan rösta utom tävlan på bidragen och vinna fina kviltpriser. Det är publiken i Mora som avgör vilken kvilt i respektive kategori som vinner. Min är med i kategorin Sommar. Jag skulle just rösta på Marit Irenes tävlingsbidrag, när jag upptäckte att min golfkvilt, egentligen Anders, fanns med. Jag blev glad och stolt! Jag har knappast en chans att vinna, konkurrensen är hård. Men det är roligt att den blev utvald. Jag hade ingen aning om den här tävlingen.
Om någon vill rösta är länken här: http://www.ovansiljansquilt.se/26554133
Det blev visst inga länkar direkt, men man kan ju kopiera. Tävlingen slutar imorgon.

2 kommentarer:

  1. Hej Karin! Ja, ibland blir man förvånad då man upptäcker att man är med i en tävling som man inte har en aning om. Jag hade två: Shabby Roses som ser väldigt opressad ut och Garden Journal.
    Marits är absolut värd ett pris.
    Hälsn Louise D

    SvaraRadera
  2. Hej Louise!
    Anna-Lisa och jag tyckte att vi kände igen några vackra kviltar och Anna-Lisa trodde att de var dina! Synd att inte namnet på vem som har gjort kviltarna syns.
    Jag hoppas att någon från Jämtland vinner!
    Kram Karin

    SvaraRadera