fredag 13 november 2009

PÅ FÖRSÖK


Nu har jag fått hjälp av Anna-Lena med bilder i bloggen. Eftersom hon är mycket smartare än jag när det gäller bloggar, så ska jag nog lyckas nu.
Något måste jag ju skriva också. Jag har varit gräsänka igen i tre dagar och trivts bra med det. Men nu börjar jag längta efter Anders som kommer ikväll. Han har varit i min barndomsstad Västerås och sökt jobb. Chanserna är antagligen mycket små, men jag håller tummarna.
Bilden på "mitt" radhus i Västerås stämmer inte. Det var naturligtvis inte i det huset jag bodde, men i ett något mindre som ser likadant ut.
Nu ska jag leta efter en bild att lägga bredvid texten, för att se om jag kan det.
Det funkade! TACK ANNA-LENA!

1 kommentar:

  1. Ser ju jättebra ut det där! jag är nog inte smartare än nån annan. Det handlar nog mer om att jag hade tur att lyckas första gången. Men jag jäklas också en hel del...
    Kramen på dig // Anna-Lena

    SvaraRadera