onsdag 7 oktober 2009

EN ROLIG TID

Här har det varit stressigt, men mycket trevligt sista tiden. För en dryg vecka sedan ställde jag ut mina tavlor i Gällö bibliotek. Lite nervöst så klart, men spännande. Ingen av dem är till salu, eftersom det blir så tomt på väggarna här hemma utan dem. Dessutom säljs det nästan aldrig något på bibliotekets utställningar. Utställningen pågår till 16/10.

I helgen hade vi i Ateljé Någorlunda vernissage på Folkets Hus Konsthylla i Ösd. LT var där och skrev positivt. Jag har bara några mindre lapptäcken med, fina, men lite väl enkla. Men det är inte så många som förstår det lyckligtvis! Bilder kommer från den utställningen, men jag måste åka dit först, glömde naturligtvis kameran sist. Min gamla mamma och min bror var hedersgäster på utställningen.

Så nu sitter jag här och funderar över nästa projekt. Igår började jag akvarellkursen igen. Skönt att komma igång efter sommaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar