onsdag 17 juni 2009

VÄLKOMMEN till min splitternya blogg!

Jag startar lite långsamt med bloggen, eftersom jag ännu inte kommit underfund med alla finesser jag kan använda.
Bloggen ska mest handla om mina intressen dvs sömnad, målning, filmer, böcker och resor. Kanske kan någon få tips om en bra bok eller bli inspirerad till att måla sommarens vackra blommor. Jag är en optimistisk amatörmålare, alltså inget proffs. Hellre än bra, brukar jag tänka. Men ibland blir det fint.
Sommar, förresten, var är den? I slutet av maj var vi nere hos släkten i Västerås och Nynäshamn. Bara en enda dag kunde vi gå utan jackor...Men magnoliorna blommade, liksom slånbuskarna och fruktträden. Alltid lika trevligt att komma "hem" under våren och se all blomning.

1 kommentar:

  1. Hej. Kul med din blogg, jag ska titta in där då och då. Ha det bra. / Kram Maud

    SvaraRadera