fredag 11 maj 2012

Lite mindre

Nu när vi närmar oss beach 2012 känns det skönt att ha blivit lite mindre. Tre veckor med Itrim har resulterat i minus fyra kilo, minus nio centimeter kring lilla, nåja, magen och ett normalt kolesterol igen. Allt detta samtidigt som jag tar kortisontabletter,...jag är så nöjd! Nu är det inte beach 2012 eller 2013 som är viktigt, utan hälsovinsterna.
Efter varje fem kilo som försvinner ska jag unna mig något, dock ej mat och dryck. En bit tyg, en kviltbok eller något liknande får det bli. Kviltboken har jag redan hittat: http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9113035215. Den finns att kika på med svensk text på Bokia i Östersund. Härliga kviltar!

1 kommentar:

  1. Vad roligt för dig Karin.. du är jätteduktig! Kul att få belöna sig lite!! Kram.

    SvaraRadera