torsdag 23 december 2010

Lotusblommans blogg

Susan är en av mina blogg- och Facebookvänner. Vi har aldrig träffats, men hon bor i Smedjebacken inte så många mil från Västerås och Ludvika, så hon känns som en vän hemifrån. Hon har en trevlig blogg (Lotusblommans blog, se länk till vänster) och skriver om scrapbooking?...jag minns inte riktigt vad det heter och hur det stavas, förlåt, men det handlar om vackra handgjorda kort. Susan skriver även om loppisfynd och mycket annat. Kika gärna in på bloggen och se alla vackra kort som Susan har gjort.
Nu är det så att hon ordnar ett lotteri med fina vinster och jag får en röst extra om jag lägger till hennes blogg som gadget. Sedan kommer ju frågan hur jag gör det. Jag är inte särskilt skicklig på alla blogginställningar och liknande. Kanske räcker det med att ha med hennes blogg i min blogglista som jag redan har. Jag tar det säkra före det osäkra och skriver några rader om Susan här. Bloggen är mycket intressant oavsett om man vill delta i lotteriet eller inte.

1 kommentar:

  1. Hej Karin! Visst räcker det med att du följer min blogg, men det var jättegulligt att skriva om mig och bloggen också! :)
    Hoppas att du njuter för fullt av julmyset! KRAM

    SvaraRadera