onsdag 6 oktober 2010

Fri som en fågel

... blir jag snart...fast inte riktigt förrän på fredag. Igår träffade jag doktorn som inte gillar ifrågasättande patienter, som jag tex. I ärlighetens namn är han mycket trevlig så länge man inte ber om moderna, effektiva bromsmediciner. Fick nu kortisoninjektioner i fotlederna och blev därefter körd i rullstol till bilen samt ordinerad 24 timmars sängläge med undantag för toabesök. Jag visste att man ska ta det lite lugn, men detta...Har gjort mitt bästa, men lite tv-nyheter måste man se och Facebook!!! Hur kan man klara sig utan dator och just Facebook? Nu drar jag mig fram i huset med hjälp av en kontorsstol med hjul på. Matlagningen mm är bortlejd. Man måste i alla fall försöka lyda den nitiske läkaren lite.
Imorgon får jag gå inom bostaden. På fredag hägrar friheten och då får jag göra vad jag vill :-))).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar