söndag 20 juni 2010

BLOGGTORKA

Det är verkligen på tiden att skriva lite nytt här! Frågan är bara vad...Jag har ägnat mig åt att fortsätta sy på projektet jag skrev om i förra inlägget. Det blir verkligen fint! Jag visste inte att grönt och lila är så fint ihop. Min svärmor Åsa nämnde då och då att de två färgerna var så vackra ihop. Det stämde och det hela kommer att bli ett överkast till gästrummet.

Annars har det inte hänt så mycket. Vädret är uselt sedan länge. Kallt, blåsigt, regnigt med minusgrader på nätterna. Mitt humör håller sig på samma humör som vädret ungefär. Det är tur att VM i fotboll pågår nu, alltid spännande med sport.

Återkommer när jag har något mer upplyftande att berätta...

1 kommentar:

  1. Jag har också bloggtorka, sitter mest på facebook. Det blir nog bättre till hösten tror jag. Här nere har vi haft riktigt vackert väder idag, men i skuggan är det kallt. Kan inte tro det är första juli nästa vecka. Ha de gott!!

    SvaraRadera