lördag 30 oktober 2010

Städning

har aldrig varit roligt, bara efteråt när det är fint och man lovar sig själv att hålla den nivån i fortsättningen. Det brukar man inte lyckas särskilt länge med och med två söners bohag + en son tillfälligt här hemma är det mycket trångt.
Men nu har jag städat på ett mer upplyftande sätt sista dagarna. Jag städar bland bokmärken, mappar och bloggar här på datorn. Inga problem med att det inte finns plats för bortplockade saker eller att jag måste ut i kylan när papperskorgen ska tömmas. Nu har jag ordning på mappen med nätshopping, mappar med bloggar av lapptäcksfantaster, stickfantaster och andra med konsthantverksintresse. Jag ska även ändra lite på blogglänkarna i den här bloggen. Nu när det blir vinter måste jag ju även ha ordning på bloggar av skidskyttar och längdåkare. Norge kan man ju aldrig räkna bort så Petter Northugs hemsida har jag också som bokmärke. Känns som jag är laddad inför tv-sändningarna framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar